POS

BEEFACTORiek-thessaliko

tetreada-2

saroy-flass-Banner-1

mouzaki-palas-hotel 2

laios cards

beefactor-2

tsotsola

Ntirogiannis

thraka

anesis

mamalis

Kiskinis

sto-xilaki

to-avlaki

editpc

eko-market

rapsodia

martsela-mpaz

psistiri

FOTO-ODISEAS

o-kokoras

kosta-famissi-hotel-L.3

cupcinoclip

mesoxori

karta-gas-1

koukourava

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα
skepsoudiaforetika
parathrhthrio seismon
antilogos-bunn
A+ R A-

Η εστίαση …εκτός επενδύσεων … εδώ και χρόνια

E-mail Εκτύπωση PDF

johnΑπό το 2006, δηλαδή πάνω από 11 χρόνια, τα καταστήματα υγει-ονομικού ενδιαφέροντος στερούν-ται ενός χρηματοδοτικού εργαλεί-ου με επιδότηση για την ανακαί-νιση τους. Και για να γίνω πιο σαφής λέγοντας υγειονομικού εν-διαφέροντος, εννοώ τα καταστή-ματα που προσφέρουν καφέ, φα-γητό, σνακς,...

όπως καφετέριες, ταβέρνες, εστιατόρια, ταχυφαγεία κτλ.
Σε μια τουριστική περιοχή, όπως τα Μετέωρα, τα Πήλιο, τα νησιά μας, αλλά και όλοι οι μοναδικοί τουριστικοί προορισμοί της Θεσσαλίας μας, γνωρίζουμε όλοι, πως αυτά τα καταστήματα αποτελούν τον καθρέφτη του προορισμού μιας και ο επισκέπτης πρώτα θα επισκεφθεί ένα κατάστημα αυτού του είδους και μετά θα πηγαίνει στο κατάλυμα που έχει επιλέξει. Θεωρώ λοιπόν ότι, μετά από 11 χρόνια που είχε ξεκινήσει ένα πολύ περιορισμένο επιδοτούμενο πρόγραμμα για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, είναι πλέον ώρα να προκηρυχθεί ένα χρηματοδοτικό επιδοτούμενο εργαλείο, ώστε όλες αυτές οι επιχειρήσεις να είναι ανταγωνιστικές και να μπορέσουν να δείχνουν τον καλύτερο καθρέφτη στον επισκέπτη. Γιατί ο επισκέπτης από την πρώτη στιγμή διαμορφώνει άποψη και από την άποψη του γίνεται καλός ή κακός πρεσβευτής του προορισμού. Και επειδή με βάση στατιστικά επιλογής προορισμών είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο η επιλογή μέσα από εμπειρίες ανθρώπων ή η επιλογή από στόμα σε στόμα... θεωρώ ότι άμεσα θα πρέπει οι συναρμόδιοι Υπουργοί να προβούν σε προκήρυξη αυτού του επιδοτούμενου χρηματοδοτικού εργαλείου για εκσυγχρονισμό καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Και για να προλάβω τυχόν τοποθετήσεις ότι υπάρχουν τα προγράμματα Αγροτικής Ανάπτυξης, π.χ. Leader κτλ, ο προϋπολογισμός αυτών είναι πολύ μικρός για την κάλυψη των επιχειρήσεων και αφορά περιοχές ημιορεινές και ορεινές μόνο.
Στο πρόσφατο Περιφερειακό Συνέδριο για τη Θεσσαλία κατέθεσα σε συνεννόηση με τον Περιφερειάρχη κ. Αγοραστό, σχετικό υπόμνημα με προτάσεις για το τουριστικό προϊόν στη Θεσσαλία που περιείχε αυτό το αίτημα όλων των καταστηματαρχών του είδους και στην πρόσφατη επίσκεψη της Υπουργού Τουρισμού στη Θεσσαλία το επισήμανα πάλι και εγώ και ο Αντιπεριφερειάρχης Π. Τρικάλων κ. Μιχαλάκης.
Αναμένοντας τις εξελίξεις ...

 

 

Με τιμή
Γιάννης Μπουτίνας
Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,
Πολιτισμού και Δια Βίου Μάθησης
Περιφέρειας Θεσσαλίας

kolitsas

polizos

lafazanis

xarisis-2

fortounis

agora-2

klimataria

melissa

karagiannis-elin

oiko-market

dorodiafimisi

rapsody new

mallioras

PETRO-THERM

Xlivas

loutrrra

aliagas copy

kanalion-geysis-2

faltakas

karoutas

ipati1111

perivoli

vainas

holy-meteora

petranisSA

LAMDA2small

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που έχουμε αφιερώσει για να σας ενημερώνουμε.

                               Υπεύθ. Επικοινωνίας: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη

                               Τηλ. & Fax : 2432 400 094 - Κιν.: 698 24 94 413 -- e-mail: antilogos.news@gmail.com