POS

BEEFACTORiek-thessaliko

tetreada-2

saroy-flass-Banner-1

mouzaki-palas-hotel 2

laios cards

beefactor-2

tsotsola

Ntirogiannis

thraka

anesis

mamalis

Kiskinis

sto-xilaki

to-avlaki

editpc

eko-market

rapsodia

martsela-mpaz

psistiri

FOTO-ODISEAS

o-kokoras

kosta-famissi-hotel-L.3

cupcinoclip

mesoxori

karta-gas-1

koukourava

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα
skepsoudiaforetika
parathrhthrio seismon
antilogos-bunn
A+ R A-

ΔΕΗ. Πρόγραμμα ρύθμισης οφειλών, διακανονισμών σε δόσεις

E-mail Εκτύπωση PDF

dei-02Η ΔΕΗ, με στόχο τη στήριξη και οικονομική διευκόλυνση των νοικοκυριών, των επιχειρήσεων και των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, παρέχει τη δυνατότητα...

ευνοϊκής ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους.
Οι πελάτες μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, ανάλογα με την κατηγορία που εντάσσονται, όπως αναλύεται παρακάτω:
1.1 Για τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους ελεύθερους επαγγελματίες και τα νοικοκυριά:
με οφειλές έως 1.000€, παρέχεται δυνατότητα ρύθμισης της οφειλής σε 24 μηνιαίες δόσεις, με καταβολή της πρώτης δόσης άμεσα
με οφειλές άνω των 1.000€, παρέχονται δυο επιλογές:
 άμεση καταβολή του 10% της συνολικής οφειλής και ρύθμιση του υπόλοιπου σε 18 μηνιαίες δόσεις ή
 άμεση καταβολή του 15% της συνολικής οφειλής και ρύθμιση του υπόλοιπου σε 36 μηνιαίες δόσεις
1.2 Για τις μεγάλες επιχειρήσεις και βιομηχανίες:
• άμεση καταβολή του 10% της συνολικής οφειλής
• ρύθμιση του υπόλοιπου σε μηνιαίες δόσεις που θα διαμορφώνονται ανάλογα με το μέσο μηνιαίο λογαριασμό, με ελάχιστο αριθμό δόσεων τις 18 και μέγιστο τις 36

1.3 Για τις κατηγορίες πελατών, ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, αγροτικοί πελάτες, εποχικοί, πελάτες με αποκοπή ή ρευματοκλοπή, ισχύουν διαφορετικές ρυθμίσεις.
α. Για τους πελάτες που είναι οι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων πελατών ακολουθούνται τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Προμήθειας. Ειδικότερα για τους Ευάλωτους πελάτες η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού. Έτσι για παράδειγμα, ένας ευάλωτος πελάτης με συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 θα μπορεί να το αποπληρώσει την οφειλή του σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των €50.
Επιπλέον, στους Ευάλωτους Πελάτες παρέχονται ειδικά μέτρα προστασίας, μεταξύ των οποίων η μη έκδοση εντολής απενεργοποίησης μετρητή (διακοπής ρεύματος) λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών καθ' όλη τη διάρκεια του έτους (εξαιρούνται περιπτώσεις παραβατικών συμπεριφορών, όπως ρευματοκλοπές).
β. Οι αγροτικοί πελάτες έχουν δυνατότητα ρύθμισης τωv οφειλών τους σε 36 μηνιαίες δόσεις.
γ. Οι πελάτες με αποκοπή λόγω οφειλής για περισσότερες από 30 ημέρες, έχουν δυνατότητα ρύθμισης σε 12 μηνιαίες δόσεις, με άμεση καταβολή του 15% της συνολικής οφειλής.
δ. Οι πελάτες με ρευματοκλοπή έχουν τη δυνατότητα ρύθμισης σε 4 μηνιαίες δόσεις, με άμεση καταβολή του 50% της συνολικής οφειλής. Εναλλακτικά, εφόσον καταβληθεί το 100% του ποσού της ρευματοκλοπής, παρέχεται η δυνατότητα ρύθμισης του υπόλοιπου ποσού, βάσει του υφιστάμενου Προγράμματος ρύθμισης οφειλών για την κατηγορία εκάστοτε πελάτη.
Γενικές Διευκρινίσεις:
• Οι δόσεις είναι έντοκες και οι τόκοι χρεώνονται στους τρέχοντες λογαριασμούς που εκδίδονται κατόπιν της σύναψης του διακανονισμού. Εξαιρούνται α) πελάτες οι οποίοι είναι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και β) περιπτώσεις διακανονισμών για τις οποίες συντρέχουν ειδικοί λόγοι κατά τη σύναψη του διακανονισμού.
• Η ελάχιστη μηνιαία δόση ορίζεται στα 10€
• Είναι απαραίτητο, μαζί με τις δόσεις, να εξοφλούνται και οι τρέχοντες λογαριασμοί που θα εκδοθούν μετά την ημερομηνία σύναψης του διακανονισμού εμπρόθεσμα.
• Κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους εάν δεν καταβληθεί μια (1) δόση ο διακανονισμός συνεχίζεται κανονικά από τον επόμενο μήνα.
• Σε περίπτωση μη τήρησης διακανονισμού, προκειμένου ο πελάτης να αποφύγει τις προβλεπόμενες συνέπειες ανά Κατηγορία Πελατών, ή το μέτρο της αποκοπής ή για να επανασυνδεθεί, θα πρέπει να καταβάλει άμεσα τις δόσεις που όφειλε να είχε αποπληρώσει πλην μίας, καθώς και τους τρέχοντες λογαριασμούς που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμοι, ώστε να συνεχίσει να ισχύει ο διακανονισμός για το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα.
Εξυπηρέτηση Πελατών
Οι πελάτες οι οποίοι επιθυμούν να προβούν στη ρύθμιση των οφειλών τους μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα κατά τόπους Καταστήματα, και το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 07:00 – 19:00).
Διευκρινίζεται ότι μέσω του 11770 δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν πελάτες οι οποίοι δεν έχουν τηρήσει το διακανονισμό τους και επιθυμούν την επαναρύθμιση της οφειλής τους. Εξαιρούνται οι πελάτες που είναι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών.

kolitsas

 5 f

liapis

polizos

lafazanis

xarisis-2

fortounis

agora-2

klimataria

melissa

karagiannis-elin

oiko-market

dorodiafimisi

rapsody new

mallioras

PETRO-THERM

Xlivas

loutrrra

aliagas copy

kanalion-geysis-2

faltakas

karoutas

ipati1111

perivoli

vainas

holy-meteora

petranisSA

LAMDA2small

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που έχουμε αφιερώσει για να σας ενημερώνουμε.

                               Υπεύθ. Επικοινωνίας: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη

                               Τηλ. & Fax : 2432 400 094 - Κιν.: 698 24 94 413 -- e-mail: antilogos.news@gmail.com