POS

BEEFACTORiek-thessaliko

tetreada-2

saroy-flass-Banner-1

mouzaki-palas-hotel 2

laios cards

beefactor-2

tsotsola

Ntirogiannis

thraka

anesis

mamalis

Kiskinis

sto-xilaki

to-avlaki

editpc

eko-market

rapsodia

martsela-mpaz

psistiri

FOTO-ODISEAS

o-kokoras

kosta-famissi-hotel-L.3

cupcinoclip

mesoxori

karta-gas-1

koukourava

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα
skepsoudiaforetika
parathrhthrio seismon
antilogos-bunn
A+ R A-

Αλλάζουν όλα στα τέλη κυκλοφορίας: Θα πληρώνουμε ανάλογα με την αξία του οχήματος

E-mail Εκτύπωση PDF

telh-kykloforias-2017-5Απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα για τα οχήματα έδωσε ο υ-φυπουργός Μεταφορών Νικόλαος Μαυραγάνης, σε τηλεοπτική του συνέντευξη. ...

Αναφερόμενος στα ανασφάλιστα οχήματα και στα πρόστιμα που από σήμερα θα αντιμετωπίσουν οι παραβάτες, είπε πως «τους ξέρει το σύστημα» και συγκρίνοντας τα 420.000 και πλέον ανασφάλιστα με τον περσινό αριθμό των 1.200.000 ανασφάλιστων οχημάτων, έκανε λόγο για πρόοδο. Ωστόσο, πρόσθεσε πως «δεν πρέπει να υπάρχουν ανασφάλιστα οχήματα».
Αναφορικά με τα τέλη που καλούνται να πληρώσουν όσοι τους έχει κλαπεί το όχημα, κάλεσε τους παθόντες να προσκομίσουν στο υπουργείο Μεταφορών ή στην ΕΛ.ΑΣ. το σημείωμα που είχαν από την Αστυνομία όταν σημειώθηκε η κλοπή, διευκρινίζοντας πως αυτό ισχύει μόνο για τα οχήματα που εκλάπησαν πριν από το 2008, καθώς από εκεί και έπειτα «υπάρχουν τα δεδομένα».
Για τα αχρηστευμένα, κάλεσε όσους διαθέτουν κάποιο να το δηλώσουν, σημειώνοντας πως «τα χρέη μετά το 2004 έχουν διαγραφεί». Δυστυχώς, όπως είπε, οι μοτοσικλέτες εξαιρούνται, λόγω του ότι οι μηχανές δεν υποχρεούνται σε απόσυρση, όπως τα αυτοκίνητα.
Για την επιστροφή πινακίδων είπε πως «μετά τους πέντε μήνες πληρώνεις ανά μήνα», χαρακτηρίζοντας το μέτρο «εισπρακτικό».
Πόσα θα πληρώσουμε για τέλη κυκλοφορίας
Σχετικά με τις αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να τις δούμε το 2019, ενώ είπε πως η εισήγηση του υπουργείου Μεταφορών είναι να ληφθούν υπόψη και κριτήρια όπως περιβαντολογικά και παλαιότητας του οχήματος.
«Η εισήγηση του υπουργείου Μεταφορών είναι η αναλογικοποίηση με την αξία του αυτοκινήτου και βεβαίως να λαμβάνονται υπόψη και τα περιβαλλοντικά κριτήρια», σημείωσε ο κ. Μαυραγάνης.
«Το οδικό δίκτυο έχει βελτιωθεί σημαντικά, όχι όμως και στους επαρχιακούς δρόμους», απάντησε ερωτηθείς για το αν τα τέλη κυκλοφορίας θα συνδεθούν με την κατάσταση των δρόμων, ενώ επέρριψε στην τοπική αυτοδιοίκηση τη συντήρησή των επαρχιακών δρόμων.
«Χρηματοδοτούνται οι δήμοι για να κάνουν τοπικά έργα, κι εκείνοι πρέπει να σχεδιάσουν πού θα τα διαθέσουν. Κάθε χρόνο δίνουμε χρήματα για οδικά έργα», τόνισε.

 

kolitsas

 5 f

liapis

polizos

lafazanis

xarisis-2

fortounis

agora-2

klimataria

melissa

karagiannis-elin

oiko-market

dorodiafimisi

rapsody new

mallioras

PETRO-THERM

Xlivas

loutrrra

aliagas copy

kanalion-geysis-2

faltakas

karoutas

ipati1111

perivoli

vainas

holy-meteora

petranisSA

LAMDA2small

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που έχουμε αφιερώσει για να σας ενημερώνουμε.

                               Υπεύθ. Επικοινωνίας: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη

                               Τηλ. & Fax : 2432 400 094 - Κιν.: 698 24 94 413 -- e-mail: antilogos.news@gmail.com