A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Καλαμπάκα: Έκτακτο Δ.Σ. για τον Οδικό άξονα Ε65

E-mail Εκτύπωση

egnatiaAΕικόνα που δεν τιμά τους Καλαμπακιώτες, παρουσίασε το έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καλαμπάκας, με αφορμή τις εξελίξεις που υπάρχουν στο έργο της κατασκευής του οδικού άξονα Ε-65.

Στην αίθουσα βρέθηκαν 17 από τους 33 Δημοτικούς Συμβούλους, με αποτέλεσμα …οριακά να πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση, ενώ την παρακολούθησαν απουσία Εκπροσώπων Φορέων της περιοχής και …9 δημότες…

Η συζήτηση κατέληξε να έχει …φιλολογικό χαρακτήρα, καθώς δεν πρόσθεσε ούτε …λιθαράκι στο να συνεχιστεί το σημαντικό αυτό έργο.

Τα «πυρά» προς τους απόντες από την συνεδρίαση συναδέλφους του, εκτόξευσε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Απόστολος Τσουρβάκας, λέγοντας πως «περίμενα περισσότερη ωριμότητα και σεβασμό για ένα έργο τόσο μεγάλης και κομβικής σημασίας για την περιοχή της Καλαμπάκας και έχουμε οριακή πλειοψηφία όταν έχουν έρθει Δήμαρχοι άλλων περιοχών του Νομού και ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας

Ο Δήμαρχος Καλαμπάκας Δημήτρης Σακελλαρίου από την πλευρά του, αφού χαρακτήρισε τον Ε-65 ως «έργο ζωτικής σημασίας και πνοής για την Καλαμπάκα», τόνισε το πρόβλημα με τα ημιτελή έργα του Ε-65 που έχει κόψει αγρούς στην περιοχή με τους ιδιοκτήτες των αγρών να έχουν και πρόβλημα πρόσβασης σε αυτούς τους αγρούς, ζητώντας «ενότητα στην διεκδίκηση της ολοκλήρωσης του έργου».

Ο βουλευτής Τρικάλων της Ν.Δ. Ηλίας Βλαχογιάννης, χαρακτήρισε τον Ε-65 ως «το έργο που θα κάνει την διαφορά για την Δυτική Θεσσαλία», εμφανίστηκε αισιόδοξος για την ολοκλήρωση του έργου, αναφέρθηκε στις ενέργειες που έγιναν στο παρελθόν για να προχωρήσει η κατασκευή του συγκεκριμένου οδικού άξονα, ζήτησε την επανεκκίνηση των εργασιών και τόνισε πως «δεν μπορούν να αλλάξουν οι όροι της σύμβασης που υπάρχουν για τον Ε-65», αναφερόμενος στα σενάρια για επαναχάραξη του αυτοκινητόδρομου.

Από την πλευρά του, ο βουλευτής Τρικάλων της Ν.Δ. Μιχάλης Ταμήλος, ζήτησε να «βομβαρδιστεί» με υπομνήματα και διαβήματα ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, «ο οποίος μας έδωσε την δέσμευση όταν Θεσσαλοί βουλευτές τον …στριμώξαμε στο εντευκτήριο της Βουλής ότι θα ασχοληθεί προσωπικά με τον Ε-65» και τόνισε πως «δικαιούνται την ασφαλή μετακίνησή τους περισσότεροι από 1 εκ. κάτοικοι από την Λαμία έως την Φλώρινα»

egnatiaB«Το έργο είναι κομβικής σημασίας για τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά πρέπει να κατασκευαστεί με προϋποθέσεις», επισήμανε από την πλευρά της η βουλευτής Τρικάλων του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Παναγιώτα Δριτσέλη και προσθέτοντας ότι «απαιτείται αλλαγή πολιτικής», προκάλεσε το «φούντωμα» του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού.

«Με συνθήματα και ιδεολογίες, δεν επιλύεται το πρόβλημα», απάντησε στην κ. Δριτσέλη εμμέσως πλην σαφώς ο κ. Αγοραστός που χαρακτήρισε «έγκλημα» την διακοπή των εργασιών για τον Ε-65 και πρόσθεσε πως «το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί υπό το πρίσμα της νομιμότητας για να μην …ρημάξουν 70 εκ. ευρώ που δόθηκαν για απαλλοτριώσεις και 330 εκ. ευρώ για εργασίες. Το έργο είναι εθνικής σημασίας πρέπει με κάθε θυσία να γίνει γιατί πέρα ότι είναι η ΄΄καρδιά΄΄ των αυτοκινητοδρόμων της χώρας, θα συμβάλλει στην αύξηση κατά 0,5% του ΑΕΠ με την απασχόληση περίπου 15.000 εργαζομένων». Ταυτόχρονα ο κ. Αγοραστός, αναφέρθηκε στις ενέργειες που έκανε η Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και άλλες Περιφέρειες της χώρας για την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου.

egnatiaC«Η θέληση της κοινωνίας που την εκφράζουμε ως Δήμαρχοι, είναι η ολοκλήρωση του έργου», ανέφερε από την πλευρά του ο Δήμαρχος Τρικκαίων Χρήστος Λάππας, που πρότεινε την συγκρότηση Επιτροπής που θα παρακολουθεί την πορεία του έργου κάτι που επικρότησε και ο Περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλίας Ηλίας Νάνης.

«Εύχομαι η Καλαμπάκα να γίνει το εφαλτήριο για αυτό το έργο και να μην καταντήσει ο Ε-65 ως …γιοφύρι της Άρτας», ανέφερε στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Πύλης Κώστας Κουφογάζος που τάχθηκε υπέρ της συνέχισης των εργασιών «για να μην αποκοπεί ο κάμπος της Θεσσαλίας», προτείνοντας και αυτός την συγκρότηση Οργάνου που πέρα της παρακολούθησης της πορείας του έργου, «θα συμβάλει και στην ενεργοποίηση της κοινωνίας».

«Λυπάμαι για την μη έλευση στην αίθουσα όλων των δημοτικών συμβούλων αλλά και Φορέων της περιοχής», ανέφερε ο πρώην Δήμαρχος και επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Καλαμπάκας Βύρων Μπουτίνας, που αναφέρθηκε στην «συνεχή ερήμωση της Καλαμπάκας με την αποψίλωση Υπηρεσιών» και πρόσθεσε πως «για να μην καταστούμε αποκομμένοι και για να μην ΄΄σβήσει΄΄ η Καλαμπάκα από τον χάρτη της χώρας, αυτό το έργο πρέπει να κατασκευαστεί».

Πάντως υπάρχει …εκνευρισμός από τις εξελίξεις που υπάρχουν για το έργο και αυτό αποτυπώθηκε και σε αυτή την έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καλαμπάκας, όπου υπήρξαν στιγμές έντασης, χωρίς να αποφευχθούν και λεκτικές αντιπαραθέσεις, όπως αυτή του κ. Αγοραστού με τον κ. Ταμήλο…

Trikalanews

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Ε-65

Του Βουλευτή Τρικάλων  της Δημοκρατικής Αριστεράς Γιώργου Κυρίτση 

Κύριε Δήμαρχε,

Κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου,

Αξιότιμα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου,

Θα ήθελα πολύ να παρευρεθώ στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, όμως έχω επιλεγεί από την Δημοκρατική Αριστερά να την εκπροσωπήσω σε επίσκεψη βουλευτών στην Κύπρο για θέματα Παιδείας, ως μέλος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Το θέμα που θα συζητήσετε, ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας, συνιστά αναπτυξιακό έργο πνοής, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο. Ως εκ τούτου, η άμεση επανεκκίνηση των εργασιών καθίσταται αναγκαία.

Η κατασκευή του Ε-65 θα επιφέρει σημαντικά οφέλη στην εθνική οικονομία, με βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα θετικά αποτελέσματα στις επενδύσεις, το εμπόριο, την αγροτική παραγωγή και τον τουρισμό. Επίσης, θα δημιουργήσει χιλιάδες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας, σε μια περίοδο πρωτόγνωρης ύφεσης και ανεργίας για τη χώρα.

Ο αυτοκινητόδρομος θα επιτρέψει τη σύνδεση του ΠΑΘΕ με την Εγνατία Οδό και θα ενώσει τη Νότια Ελλάδα με τη Θεσσαλία, τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο. Η ολοκλήρωση του έργου θα διευκολύνει την πρόσβαση προς τις γειτονικές χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, επιτρέποντας έτσι την ταχύτερη διακίνηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Η Δημοκρατική Αριστερά ανέδειξε από την πρώτη στιγμή τη σημασία του Ε-65, θέτοντας ως προτεραιότητα τη συνέχιση και ολοκλήρωση του έργου. Ο πρόεδρος του κόμματος Φώτης Κουβέλης, τόσο κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου όσο και κατά την επίσκεψή του στο Δημαρχείο Καλαμπάκας χαρακτήρισε τον αυτοκινητόδρομο ως κυρίαρχη αναπτυξιακή προτεραιότητα των Τρικάλων και της Δυτικής Θεσσαλίας, θέση την οποία επαναλαμβάνει σε όλες του τις συναντήσεις και τις επαφές. Βεβαίως, βρισκόμαστε σε διαρκή συνεργασία για το θέμα της επανέναρξης του έργου και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που τίθενται στην υλοποίησή του.

Όπως ήδη γνωρίζετε, η πρώτη επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσα, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, προς τον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Κ. Χατζηδάκη, αμέσως μόλις ανέλαβα τα καθήκοντά μου ως βουλευτής, αφορούσε στην επανέναρξη των εργασιών στον Ε65.  Αναγνωρίζοντας την σημασία του έργου, ζήτησα, εκτός των άλλων, να μην σταματήσει ο αυτοκινητόδρομος στην Καλαμπάκα αλλά να ενωθεί με την Εγνατία Οδό.

Επιπλέον, ως ΔΗΜΑΡ συναντηθήκαμε με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και τον υπεύθυνο για τη διαπραγμάτευση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων κ. Ε. Βιδάλη. Κατά τη συνάντηση, ζητήσαμε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και διασφαλίσεις για την εκτέλεση τόσο του συγκεκριμένου έργου όσο και των υπολοίπων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.

Παράλληλα, οι βουλευτές Θεσσαλίας της Δημοκρατικής Αριστεράς, μόλις πληροφορηθήκαμε το ενδεχόμενο ματαίωσης των εργασιών του Ε-65, ζητήσαμε τη σύγκληση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Περιφερειών της Βουλής.

Ωστόσο, οι διαπραγματεύσεις για την επανεκκίνηση του έργου φαίνεται ότι βρίσκονται σε κρίσιμο σημείο. Πέραν των διαδικασιών κοινοβουλευτικού ελέγχου και παρέμβασης, που προτίθεμαι να εξαντλήσω, θεωρώ ότι χρειάζεται κοινή δράση από όλους μας, μακριά από μικροπολιτικές λογικές και σκοπιμότητες.

Γι’ αυτό, προτείνω τη σύσταση επιτροπής για την προώθηση του Ε-65 με τη συμμετοχή όλων των αρμόδιων φορέων, η οποία θα αναλάβει το συντονισμό καθώς και τη συνεννόηση με τις Περιφέρειες που έχουν εξίσου σημαντικά οφέλη από το έργο. Φυσικά, δηλώνω διαθέσιμος για να συμμετάσχω στην Επιτροπή αλλά και να συνδράμω με κάθε τρόπο στην κοινή προσπάθεια.

Η κατασκευή του Ε-65 συνιστά πρόκληση για όλους μας. Ας μην την χάσουμε.

Με εκτίμηση,

Γιώργος Κυρίτσης

Βουλευτής Τρικάλων της Δημοκρατικής Αριστεράς 

EASTER_2024_CHAMBEROFTRIKALA_300x300_-_Αντιγραφή.jpg

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com