A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Ιόνια Οδός- Κεντρική Οδός Ε65: Η Ισπανική υποχώρηση

E-mail Εκτύπωση PDF

e-65Η μεγαλύτερη είδηση στον χώρο των κατασκευών τελικά δεν ήταν κατασκευαστική αλλά εταιρική. Μεγάλη έκπληξη (σε εκείνους που δεν γνωρίζουν) προκάλεσε η αποχώρηση των Ισπανικών ομίλων ... Dragados-Ferrovial από το κατασκευαστικό κομμάτι των αυτοκινητόδρομων Ιόνια Οδός και Ε65. Πάντως για να μην υπάρχει σύγχυση πρέπει να αναφέρουμε πως η αποχώρηση αφορά μόνο την κατασκευή και όχι τις συμβάσεις παραχώρησης στις οποίες οι Ισπανοί παραμένουν κανονικά καθώς από εκεί προσδοκούν μεγάλα κέρδη (όταν ολοκληρωθούν τα έργα κατασκευής).

Τις μεγάλες αλλαγές που κυοφορούνταν από καιρό στους αυτοκινητόδρομους επισφραγίζει το οριστικό διαζύγιο που παίρνουν από την κατασκευή της Ιόνιας Οδού και του Ε65 οι ισπανικοί όμιλοι Dragados-Ferrovial, τους οποίους ακολουθούν κατά πληροφορίες και οι ισπανικές τράπεζες. Με μια απόφαση που θεωρείται άμεσα συνδεδεμένη με τα προβλήματα των δύο συμβάσεων παραχώρησης, αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν διεθνώς οι εκπρόσωποι της Ιβηρικής χερσονήσου στα μεγάλα έργα, οι δύο κατασκευαστικοί όμιλοι προχωρούν σε αλλαγή πορείας στα οδικά έργα στην Ελλάδα.

Την κατασκευή των δύο αυτοκινητόδρομων αναλαμβάνει πλέον εξολοκλήρου η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η οποία είναι απολύτως βέβαιο ότι θα αναζητήσει τη συνδρομή και άλλων τεχνικών εταιρειών ή υπεργολάβων για να αντιμετωπίσει τον όγκο εργασιών.

Ανάλογο δρόμο φημολογείται από καιρό ότι θα ακολουθήσουν οι Γάλλοι της Vinci στην Ολυμπία Οδό που κατασκευάζει την Κορίνθου-Πατρών, δίνοντας πιθανότατα την κατασκευή υπεργολαβία στον Άκτορα. Η εγκατάλειψη της κατασκευής και η παραμονή των ξένων στις εταιρείες παραχώρησης που έχουν αναλάβει τη λειτουργία, τη συντήρηση και την είσπραξη διοδίων συνδέονται με τις μεγάλες καθυστερήσεις που σημειώθηκαν στα οδικά έργα την τελευταία τριετία, τη διεθνή κρίση, αλλά και την πολιτική διαχείριση του θέματος που δημιούργησε τριγμούς στις ελληνικές αλλά και τις ευρωπαϊκές κατασκευαστικές εταιρείες.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στην εταιρεία παραχώρησης οι Ισπανοί θα κρατήσουν ένα ποσοστό που θα τους επιτρέπει να έχουν δικαίωμα βέτο και το οποίο θα είναι χαμηλότερο σε σχέση με το αρχικό λόγω της μείωσης της χρηματικής συμβολής τους στα έργα.

ypodomes.com

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com