A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Ανοίγει ο δρόμος για τον άξονα Ε-65

E-mail Εκτύπωση PDF

e-65Ανοίγει ο δρόμος για την επανεκκίνηση των εργασιών στον άξονα Κεντρικής Ελλάδος, τον πιο γνωστό ως Ε-65, ο οποίος αφορά τους νομούς της Δυτικής Θεσσαλίας (Τρίκαλα και Καρδίτσα). Όπως αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρωινός Λόγος» Ιωαννίνων, οι τράπεζες που χρηματοδοτούν το έργο συμφώνησαν με το κράτος και τα έργα στο ...πολύπαθο δρόμο οδεύουν προς επανεκκίνηση. Ωστόσο όλα θα εξαρτηθούν από την ταχύτητα που θα κινηθούν οι εμπλεκόμενες πλευρές, σύμφωνα με δηλώσεις του βουλευτή Ιωαννίνων και πρώην αναπληρωτή υπουργού Υποδομών Στ. Καλογιάννη.
Στις δηλώσεις του, μεταξύ άλλων, ο κ. Καλογιάννης αναφέρει τα εξής: «Την περασμένη άνοιξη, στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, είχαμε υπογράψει τέσσερα συμφωνητικά με τα οποία κλείναμε τις εκκρεμότητες του παρελθόντος με τους κατασκευαστές, για κάθε έναν από τους τέσσερις άξονες που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης: την Ιόνια οδό, την Ολυμπία οδό, τον άξονα Μαλιακός κόλπος – Κλειδί Ημαθίας και τον Ε-65. Για τους τρείς πρώτους οι χρηματοδοτούσες Τράπεζες έδωσαν εγκαίρως την σύμφωνη γνώμη τους και οι εργασίες επανεκκίνησαν τον περασμένο Απρίλιο, για δε την Ιόνια οδό προ δεκαημέρου.
Η σύμφωνη γνώμη των Τραπεζών που δόθηκε χθες ανοίγει τον δρόμο για την επανεκκίνηση των εργασιών και του Ε-65. Είμαι πολύ χαρούμενος που, παρά τις τεράστιες δυσκολίες λόγω της εγκατάλειψής τους την διετία 2010 – 2011, οι συμβάσεις παραχώρησης μπορούν να προχωρήσουν, βασιζόμενες στην σκληρή και σημαντική δουλειά που έγινε μετά τον Ιούνιο του 2012».
Όπως επεσήμανε «απομένει να κατατεθούν οι τροποποιημένες συμβάσεις στη Βουλή, ώστε να προχωρήσουν τα έργα. Τα χρονοδιαγράμματα είναι πιεστικά, καθώς η περίοδος εφαρμογής του ΕΣΠΑ οδεύει προς το τέλος της».
Πέραν όλων αυτών, όσον αφορά τον Ε- 65, παραμένει σε εκκρεμότητα το τμήμα που αφορά τη διασταύρωσή του με την Εγνατία Οδό, το οποίο όπως είναι γνωστό έχει «μπλέξει» με περιβαλλοντικά ζητήματα.
Χωρίς την κατασκευή αυτού, ουσιαστικά τα οφέλη για την Ήπειρο, αλλά και τη Δυτική Μακεδονία θα είναι περιορισμένα, αφού ο άξονας θα τερματίζεται στην περιοχή της Καλαμπάκας.

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com