A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Χρυσοπληρωμένος, χωρίς σύνδεση με τους μεγάλους οδικούς άξονες και με πανάκριβα διόδια ο Ε65.

E-mail Εκτύπωση PDF

dritseliΔήλωση Παναγιώτας Δριτσέλη, βουλευτή Τρικάλων ΣΥΡΙΖΑ
Ενώ η κυβέρνηση θριαμβολογεί για την «επανεκκίνηση των μεγάλων έργων», η τροποποιημένη σύμβαση για τον Ε65 που κατατέθηκε προς κύρωση στην Βουλή των Ελλήνων δημιουργεί πολύ σοβαρά ερωτηματικά. Ο «νέος» Ε65 δεν θα συνδέεται με κανέναν άλλο μεγάλο εθνικό οδικό άξονα, το δημόσιο θα καταβάλλει περίπου 380 εκατομμύρια ευρώ για την ολοκλήρωσή του, ενώ για να θεωρηθεί το έργο «βιώσιμο» από τις τράπεζες, συνδέθηκε η χρηματοδότηση μέρους της λειτουργίας του, με τα έσοδα των διοδίων της Ιονίας Οδού!
Ο νέος Ε65 θα περιλαμβάνει μόνο το τμήμα Ξινιάδας – Τρικάλων, ενώ δεν υλοποιούνται τα τμήματα της σύνδεσης της Ξινιάδας με την ΠΑΘΕ καθώς κατά τα τμήματα Τρικάλων – Γρεβενών και Γρεβενών – Εγνατίας. Από τα αρχικά 180 περίπου χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου θα κατασκευαστούν, βάση της τροποποιημένης σύμβασης, μόνο τα 78. Συνεπώς, στην περίπτωση του Ε65, το έργο συρρικνώνεται και η σύνδεση της Δυτικής Θεσσαλίας με τους υπόλοιπους μεγάλους οδικούς άξονες παραπέμπεται στις καλένδες, ενώ παράλληλα αναμένεται η εκτίναξη των διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους ανά την Ελλάδα.
Η κυβέρνηση με αυτές τις συμβάσεις προκρίνει τα κέρδη των εργολάβων, τις εγγυήσεις στις τράπεζες και την επιβάρυνση των χρηστών. Ο ΣΥΡΙΖΑ υπογραμμίζει ότι τα έργα υποδομής οφείλουν να εντάσσονται σε μία λογική κοινωνικής ανταποδοτικότητας και να είναι προσβάσιμα στους πολίτες. Αυτό σημαίνει ότι, αφενός, σε ότι αφορά στις συμβάσεις, θα πρέπει καταρχήν να επαναπροσδιοριστούν στα επίπεδα της σημερινής οικονομίας, αφετέρου, για να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα των έργων και η χρήση τους από τους πολίτες, είναι απαραίτητη η ουσιαστική μείωση του κόστους διέλευσης.

EASTER_2024_CHAMBEROFTRIKALA_300x300_-_Αντιγραφή.jpg

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com