A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Τέλη κυκλοφορίας 2016: Ποιοί θα πληρώσουν λιγότερα και ποιοι περισσότερα χρήματα

E-mail Εκτύπωση PDF

teli 533 355Η αγωνία για τα τέλη κυκλοφορίας και το ποιοί θα είναι οι χαμένοι και οι κερδισμένοι συνεχίζεται και δεν προβλέπεται να έχουμε νέα τις επόμενες ημέρες, καθώς η αντίστοιχη τροπολογία αναμένεται να κατατεθεί τις επόμενες ημέρες μέσα στο νέο πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα.

Ποιοί θα είναι οι κερδισμένοι όμως σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες.
Κερδισμένοι θα είναι όσοι διαθέτουν Ι.Χ. αυτοκίνητα άνω των 1.360 κυβικών και τα οποία θα έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά πριν το 2000. Αυτοί θα δουν μείωση στα τέλη κυκλοφορίας από 15 έως 90 ευρώ ανάλογα φυσικά με τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Πρόκειται για αυτοκίνητα παλαιά, τα οποία έχουν χάσει την εμπορική τους αξία και η μείωση των τελών τους επιβάλλεται για λόγους αποκατάστασης της δικαιοσύνης προς τους κατόχους τους.
Κερδισμένοι θα είναι επίσης όσοι διαθέτουν αυτοκίνητο άνω των 1930 κυβικών και κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από το 2000 έως και το 2005. Σε αυτές τις περιπτώσεις η μείωση των τελών θα είναι από 30 έως και 60 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό.
Υπάρχουν όμως και οι χαμένοι ξεκινώντας με όσους έχουν αυτοκίνητα άνω των 1360 κυβικών που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από το 2006 έως τον Οκτώβριο του 2010. Σε αυτές τις περιπτώσεις η αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας θα είναι από 15 έως 60 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό.
Χαμένοι θα είναι επίσης όσοι έχουν αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από το Νοέμβριο του 2010. Αυτοί θα πληρώσουν το "μάρμαρο" από την απώλεια εσόδων που θα προκύψουν από τις μειώσεις τελών στα παλιά αυτοκίνητα.
Κερδισμένοι θα είναι επίσης όσοι έχουν αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά μετά το Νοέμβριο του 2010 και το ύψος των τελών τους καθορίζεται με βάση τις εκπομπές ρύπων η πλήρη απαλλαγή τους θα συνεχισθεί για όσα εκπέμπουν από 0 ως 90 γραμμάρια του διοξειδίου του άνθρακα από έως 100 γραμμάρια που ισχύει σήμερα.
Ωστόσο, χάνουν όσοι έχουν αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 90 γραμμάρια και άνω θα υπάρξει κλίμακα που θα προβλέπει αύξηση τελών από 8 έως 32 λεπτά ανά ρύπο.

 

EASTER_2024_CHAMBEROFTRIKALA_300x300_-_Αντιγραφή.jpg

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com