A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Τα τέλη κυκλοφορίας ΙΧ που αναμένεται να πληρώσουμε

E-mail Εκτύπωση PDF

telh-kukl17oforiasΔίνουν και παίρνουν τα σενάρια για τα νέα τέλη κυκλοφορίας που θα ισχύσουν από του χρόνου. Η μια πρόταση που έχει κατατεθεί είναι να μπει νέο ηλικιακό όριο να οριστεί το 2007. Έτσι: Όποιος έχει αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας προγενέστερη του 2007 θα πληρώνει τέλη με βάση τον κυβισμό...

Όποιος έχει αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας μεταγενέστερη του 2007 θα πληρώνει με βάση τις εκπομπές αερίων ρύπων.

Η εφαρμογή αυτού του κανόνα θα επιφέρει:

1. Αύξηση των τελών κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού που κυκλοφόρησαν από το 2007 μέχρι και τον Νοέμβριο του 2010. Και αυτό διότι τα εν λόγω οχήματα εκπέμπουν μεγάλες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα, με αποτέλεσμα το ποσό των τελών κυκλοφορίας που θα προκύπτει να είναι μεγαλύτερο συγκριτικά με τα 130-255 ευρώ που καταβάλλουν τώρα τα οχήματα της 4ετίας 2007-2010.

2. Μείωση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα κυκλοφορίας 2007-2010 με μεγάλους κινητήρες, δεδομένου ότι τα τέλη για τα 2λιτρα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από το 2007 μέχρι το 2010 ξεκινούν από τα 690 ευρώ (για μετά το 2010 τα τέλη υπολογίζονται με βάση τους ρύπους). Έτσι, στις περισσότερες περιπτώσεις τα τέλη κυκλοφορίας για τα 2λιτρα θα μειωθούν σε σχέση με τα τωρινά δεδομένα.

Δεδομένου ότι ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα επιβαρυνθούν θα είναι πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με αυτόν για τα οποία θα προκύψει μείωση στα τέλη κυκλοφορίας, η εφαρμογή του σχεδίου εκτιμάται ότι θα επιφέρει αύξηση των εσόδων. Αυτά τα χρήματα που θα προκύψουν (εκτιμώνται σε αρκετές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ), αν δεν καλύψουν δημοσιονομικές ανάγκες, θα διοχετευτούν στη μείωση των τελών κυκλοφορίας στα οχήματα μεγάλου κυβισμού που έχουν κυκλοφορήσει πριν από το 2007.

Στο υπουργείο Οικονομικών πιστεύουν ότι με μια σημαντική έκπτωση σε αυτά τα οχήματα μπορεί να προκληθεί ένα κύμα επιστροφής πινακίδων, έστω και για μερικές δεκάδες χιλιάδες οχήματα.

Όπως προκύπτει από τα αναλυτικά στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, η «μεταρρύθμιση» αφορά σε τουλάχιστον 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα ηλικίας 6-9 ετών. Αν, μάλιστα, θιγούν και τα οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από το 2007, ο αριθμός όσων επηρεάζονται (θετικά ή αρνητικά) θα είναι ακόμη μεγαλύτερος. Τα στατιστικά δείχνουν ότι ο στόλος των Ι.Χ. σε κυκλοφορία «γερνάει» ταχύτατα. Το 92% των οχημάτων έχει ξεπεράσει την 5ετία, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στις αρχές του 2013 ήταν στο 86%. Τα οχήματα ηλικίας άνω των 10 ετών αντιπροσωπεύουν πλέον τουλάχιστον το 57%-58% του στόλου έναντι 51% το 2013.

Οι συνέπειες στην τσέπη των οδηγών

Όσον αφορά τις συνέπειες που θα έχει στην τσέπη εκατοντάδων χιλιάδων οδηγών το νέο σύστημα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, αποκαλυπτικός είναι ο σχετικός πίνακας που δημοσιεύεται. Εκεί συγκρίνονται τα νέα τέλη (υπολογίζονται με την παραδοχή ότι δεν θα αλλάξει το ποσό των τελών ανά ρύπο και θα εφαρμοστεί το ίδιο σύστημα που ισχύει για τα Ι.Χ. που κυκλοφόρησαν μετά την 1η/11/2010). Τι προκύπτει;

• Για τα Ι.Χ. με κυβισμό από 1.072 έως 1.357 κυβικά εκατοστά, γλυτώνουν έως 53 ευρώ οι οδηγοί με οχήματα που εκπέμπουν γύρω στα 90 γραμμάρια ρύπων (είναι εξαιρετικά σπάνια, αν όχι ανύπαρκτα, καθώς όλα αυτά τα οχήματα ανήκουν στην κατηγορία Euro4). Επιβαρύνονται οι οδηγοί τα οχήματα των οποίων εκπέμπουν πάνω από 120 γραμμάρια ρύπους. Οι επιβαρύνσεις ξεκινούν από τα 10 ευρώ και ξεπερνούν ακόμη και τα 150 ευρώ για τα πιο ρυπογόνα οχήματα.

• Για τα Ι.Χ. με κινητήρες από 1.358 έως 1.548 κ.εκ., επιβαρύνονται οι έχοντες όχημα που εκπέμπει πάνω από 140 γραμμάρια. Από τα 160 γραμμάρια και πάνω οι επιβαρύνσεις ξεπερνούν τα 140 ευρώ.

• Από τα 1.549 έως τα 1.738 κ.εκ. το σημείο καμπής είναι τα 152 γραμμάρια. Πάνω από αυτό το όριο υπάρχουν επιβαρύνσεις.

• Από τα 1.739 έως τα 1.928 κ.εκ. προκύπτουν ελαφρύνσεις ακόμη και για τα οχήματα που εκπέμπουν έως 160 γραμμάρια ρύπους. Από αυτό το όριο και πάνω υπάρχουν επιβαρύνσεις.

• Στα οχήματα με κυβισμός από 1.929 έως 2.357 κ.εκ., οι ελαφρύνσεις είναι σημαντικές ακόμη και για αυτοκίνητα που εκπέμπουν πάνω από 200 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα. Το σημείο καμπής ορίζεται στα 227 γραμμάρια όριο, αρκετά αυξημένο.

Τεχνικά, η ενεργοποίηση του νέου συστήματος είναι εφικτή, σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει δοθεί στο υπουργείο Οικονομικών, καθώς στο σύστημα του υπουργείου Μεταφορών υπάρχουν τα στοιχεία για τις εκπομπές αερίων των οχημάτων που έχουν κυκλοφορήσει το διάστημα από το 2007 έως το 2010.

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com