A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Νέα σύμβαση 310 εκατ. ευρώ για την επέκταση του αυτοκινητοδρόμου Ε65 από την Τέρνα

E-mail Εκτύπωση

Edrom65Στην υπογραφή της σύμβασης με την Τέρνα για την κατα-σκευή του νότιου τμήματος του άξονα Κεντρικής Ελλάδας από την Λαμία έως την Ξυνιάδα, στο Δομοκό,...

θα προχωρήσει εντός Δεκεμβρίου το υπουργείο Υποδομών.
Όπως ανακοίνωσε χθες, ο αρμόδιος υπουργός Χρίστος Σπίρτζης για το έργο ύψους 310 εκ. ευρώ δόθηκε πρόσφατα το πράσινο φως από την Διυπουργική Επιτροπή Μεγάλων Έργων, συμπληρώνοντας το παζλ του αυτοκινητοδρόμου (Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Εγνατία) που είχε τεμαχιστεί με την συμφωνία επανεκκίνησης των οδικών αξόνων, το 2013. Τότε, είχε αφαιρεθεί το μεσαίο τμήμα της αρχικής σύμβασης, με αποτέλεσμα να κατασκευαστεί σε πρώτη φάση μόνο το κομμάτι από τα Τρίκαλα έως την Ξυνιάδα μήκους 78 χιλιομέτρων. Ωστόσο, μέχρι να παγώσουν τα έργα, κάποιες εργασίες είχαν ξεκινήσει. Για παράδειγμα από την Λαμία έως τον κόμβο Καρπενησίου υπολείπεται μόνο μία στρώση πριν τα ασφαλτικά, επίσης έχουν διανοιχθεί 500 μέτρα από την σήραγγα Τ2. Ωστόσο υπάρχουν ακόμη εκκρεμότητες στο σύνολο του έργου στις απαλλοτριώσεις που αγγίζουν το 40%.
«Μέσα στο Δεκέμβρη υπογράφουμε τη σύμβαση για το νότιο τμήμα και βρισκόμαστε σε διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για να γίνει και το βόρειο τμήμα που θα φτάσει έως την Εγνατία», δήλωσε χθες ο κ. Σπίρτζης, που τις προηγούμενες μέρες επιθεώρησε τα έργα που κατασκευάζονται στον Ε65.
Η πρόοδος του αυτοκινητοδρόμου φτάνει το 85%, ωστόσο όπως εξέφραζαν προ εβδομάδων στελέχη της εταιρείας σε δημοσιογράφους, παραμένει ανοικτό, λόγω εκκρεμοτήτων με τις απαλλοτριώσεις εάν το έργο θα παραδοθεί στο σύνολό του στα τέλη Μαρτίου. Για παράδειγμα, υπάρχουν σκέψεις να μην δοθούν σε κυκλοφορία και οι δύο κλάδοι του έργου αλλά μόνο ο ένας, με δυνατότητα μετακινήσεων με διπλή κατεύθυνση.
Σε ότι αφορά το Βόρειο κομμάτι από τα Τρίκαλα έως την Εγνατία, η κοινοπραξία έχει υποβάλλει προς έγκριση νέα τεχνική λύση με λιγότερο κόστος και χωρίς σήραγγες. Στελέχη της σημειώνουν ότι το βόρειο τμήμα αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ολοκλήρωση του Ε65 για αυτό και αν δεν κατασκευαστεί θα εγείρουν αποζημιώσεις. Ο χρόνος κατασκευής του έργου προσδιορίζεται σε τρία χρόνια από την περίοδο της ανάθεσης.

 

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com