Νέες ελπίδες για τη Σιδηροδρομική Εγνατία

Εκτύπωση

Αυτό και αν είναι ένα ξεχασμένο έργο που επανέρχεται στην επιφάνεια από την πλευρά της ΔΗΜ.ΑΡ.

egnatiasidirodromiki

Πρόκειται για την «Σιδηροδρομική Εγνατία» (Ηγουμενίτσα - Ιωάννινα - Καλαμπάκα - Σιάτιστα - Κοζάνη - Θεσσαλονίκη - Αμφίπολη - Καβάλα - Νέα Καρβάλη – Τοξότες) η ένταξη της οποίας στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα έχει προϊστορία μιας περίπου δεκαετίας. Παρόλα αυτά, έχει προχωρήσει ένας μικρός μόνο αριθμός μελετών.

Το θέμα επαναφέρουν στην επικαιρότητα οι βουλευτές της ΔΗΜΑΡ Νίκη Φούντα, Μαρία Γιαννακάκη και Γιώργος Κυρίτσης, με ερώτησή τους προς τους συναρμόδιους υπουργούς. Όπως αναφέρουν πρόσφατα η Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου άναψε «πράσινο φως» σε έργα σιδηροδρομικών υποδομών, εξασφαλίζοντας παράλληλα και την απαραίτητη χρηματοδότηση, μέσω του νέου ΕΣΠΑ, σε ολοκληρωμένες προτάσεις των κρατών -μελών.

Οι βουλευτές ρωτούν αν η Σιδηροδρομική Εγνατία αποτελεί έργο προτεραιότητας για την κυβέρνηση, τη νέα προγραμματική περίοδο, ενώ παράλληλα ζητείται και η κινητοποίηση της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Να προσθέσουμε εδώ ότι ειδικά ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας, από Καλαμπάκα μέχρι Ηγουμενίτσα, μπορεί να στηρίξει πλήθος θέσεων εργασίας να βάλει τον ήπιο ορεινό τουρισμό του νομού μας στον διεθνή χάρτη και να καταστήσει την Καλαμπάκα Εθνικό και Ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό κόμβο μεταφοράς ανθρώπων και εμπορευμάτων.

Αυτό που απομένει είναι να ξεκαθαρίσει τη στάση της η κυβέρνηση δημοσιοποιώντας τον σχεδιασμό της ως προς το συγκεκριμένο έργο...

Ενημέρωση

Share