A1.jpg                 A_2.jpg                                                                 

theoni.jpg  

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

800 προσλήψεις για τις σήραγγες των Τεμπών!

E-mail Εκτύπωση PDF

tempiΛίγο πριν συμπληρωθούν δύο χρόνια από τη μέρα που «πάγωσαν» οι εργασίες κατασκευής του αυτοκινητόδρομου που θα παρακάμπτει τα Τέμπη και τον Πλαταμώνα, έφτασε επιτέλους η στιγμή επανεκκίνησης των εργασιών. Πολύ σύντομα αρχίζουν οι διαδικασίες προσλήψεων -περίπου 800 άνθρωποι θα βρουν άμεσα δουλειά-, ώστε να επανδρωθούν τα εργοτάξια, ενώ στην περιοχή των έργων αναμένεται να φτάσουν και τα κατάλληλα μηχανήματα. Η έναρξη των εργασιών θα σημάνει τη δημιουργία εκατοντάδων ακόμη έμμεσων θέσεων εργασίας σε υπεργολάβους, προμηθευτές, ενώ οι τοπικές αγορές κατά μήκος των εργοταξίων θα τονωθούν, αφού πέρα από τον κόσμο που θα δουλεύει θα... πέσει χρήμα για την αγορά υλικών για τις ανάγκες κατασκευής.
Το σημαντικότερο ενδεχομένως είναι ότι η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Μαλιακός – Κλειδί θα δώσει οριστικό τέλος στον εφιάλτη της διέλευσης των Τεμπών αλλά και του Πλαταμώνα, όπου εκατοντάδες άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους τις τελευταίες δεκαετίες. Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου και την παράδοσή του σε κυκλοφορία, η Αθήνα θα... έρθει πιο κοντά στη Θεσσαλονίκη κατά περίπου μισή ώρα.
Σε δύο χρόνια
Η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο. Σύμφωνα με την υπεύθυνη Επικοινωνίας της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ» (πρόκειται για την εταιρία που ανέλαβε τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση για 30 χρόνια του αυτοκινητόδρομου Μαλιακός – Κλειδί), Ειρήνη Ζαβρίδου, το έργο είναι ολοκληρωμένο σε ποσοστό 71,3%. Ετσι, από τη στιγμή που θα αρχίσουν να δουλεύουν με φουλ ρυθμούς στα εργοτάξια, θα απαιτηθούν περίπου δύο χρόνια μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών. «Υπολογίζουμε ότι στο τέλος Μαΐου του 2015 ο αυτοκινητόδρομος θα δοθεί σε κυκλοφορία στο σύνολό του», υπογραμμίζει η κ. Ζαβρίδου.
Το έργο
Η κατασκευή των σηράγγων των Τεμπών εντάσσεται σε μήκος αυτοκινητόδρομου 230 χλμ. (Ράχες – Κλειδί). Ένα από τα κύρια στοιχεία του έργου είναι η κατασκευή τριών δίδυμων σηράγγων στην περιοχή των Τεμπών και του Πλαταμώνα, η μία εκ των οποίων έχει μήκος 6 χλμ. (η διάνοιξή της ολοκληρώθηκε) και είναι η μεγαλύτερη των Βαλκανίων. Η είσοδος στις σήραγγες θα γίνεται μετά τον κόμβο του Ευαγγελισμού (για κάποιον που έρχεται στη Θεσσαλονίκη από την Αθήνα) και η έξοδος πριν από τον κόμβο της Λεπτοκαριάς. Αυτός που θα μπαίνει στις σήραγγες δε θα βλέπει ούτε τα Τέμπη ούτε τον Πλαταμώνα.
Οι δύο σήραγγες διέρχονται από τον Κίσαβο και η μία από τον Ολυμπο. Τα υλικά εκσκαφής των σηράγγων χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των δρόμων πριν και μετά τα τούνελ, όπου απαιτούνται επιχωματώσεις.
Στο συγκεκριμένο τμήμα περιλαμβάνεται η κατασκευή 11,3 χλμ. αυτοκινητόδρομου, 17 χλμ. δευτερευουσών οδών και οδών εξυπηρέτησης, τριών μεγάλων γεφυρών μήκους 700, 500 και 200 μέτρων, δύο νέων ανισόπεδων κόμβων στη Ραψάνη και στον Πλαταμώνα, τριών ανισόπεδων κόμβων στο τμήμα Κατερίνη – Κλειδί, πέντε κτιρίων εξυπηρέτησης σηράγγων και τεσσάρων κτιρίων εγκαταστάσεων εξαερισμού σηράγγων.
Το έργο της παραχωρησιούχου εταιρίας δεν εξαντλείται στην κατασκευή των σηράγγων, καθώς στα τμήματα Ράχες – Ευαγγελισμός, Σκοτίνα – Κλειδί, Τέμπη – Σκοτίνα προβλέπονται επεμβάσεις στο υπάρχον δίκτυο οι οποίες έχουν ολοκληρωθεί, σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα. Επιπλέον, στο τμήμα Σκοτίνα – Κλειδί προβλέπεται ανακατασκευή της αστικής περιοχής πάνω από τη σήραγγα της Κατερίνης, ανακατασκευή των ανισόπεδων κόμβων του Κορινού και Αιγινίου, ολοκλήρωση του ανισόπεδου κόμβου Μακρύγιαλου, βελτίωση των ανισόπεδων κόμβων Αγαθούπολης και Κλειδίου.
Σε ποσοστό 100%!
Σήμερα οι δύο από τις τρεις σήραγγες, όπως επισημαίνει η κ. Ζαβρίδου, είναι σχεδόν έτοιμες, αφού έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξή τους, έχει γίνει η τελική επένδυσή τους και αυτό που απομένει είναι η τοποθέτηση των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων (φωτισμός, εγκαταστάσεις πυροπροστασίας και πυρόσβεσης κ.ά.), η ολοκλήρωση κατασκευής του αποχετευτικού συστήματος και η οδοποιία. Στην τρίτη σήραγγα απομένει προς διάνοιξη ένα μικρό τμήμα.
Λιγότερο προχωρημένες είναι οι εργασίες εκτός των σηράγγων, δηλαδή τα οδικά τμήματα μεταξύ των τούνελ, τα οποία έμειναν πίσω λόγω καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις. Το πρόβλημα αυτό όμως έχει σχεδόν λυθεί, αφού κάθε μέρα που περνά οι απαιτούμενοι χώροι παραδίδονται στην «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ».

Αγγελιοφόρος

EASTER_2024_CHAMBEROFTRIKALA_300x300_-_Αντιγραφή.jpg

DEYAM.gif

1vlahakia.jpg

1vlahakia_001.jpg

2vlahakia.jpg 

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

 Vainas2.png

 Vaina.png

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com