avramopoulos_I_kteo.jpg

1200x100.gif

antilogosnews.gr_e_media_-_Αντιγραφή.jpg

kosta-famissi-hotel-L.3_-_Αντιγραφή.gif

polizos.gif

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμπάκα

psistiri.gif

skepsoudiaforetika.gif

Antilogos200.jpg

antilogos-bunn.gif

rousanou.jpg

A+ R A-

Ξανάρχισαν οι εργασίες στα Τέμπη

E-mail Εκτύπωση PDF
Προβλήματα στην Ε65

tempiΗ εξεύρεση λύσης στην ολοκλήρωση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αποτελεί μονόδρομο για την κυβέρνηση καθώς αν το θέμα δεν λυθεί μέχρι το τέλος του έτους τότε αρχίζουν τα πολύ δύσκολα, καθώς θα αρχίσουν να καταπίπτουν οι ρήτρες που υπάρχουν για τα μεγάλα αυτά έργα.

Το παρήγορο πάντως για τη Θεσσαλία είναι ότι άρχισαν ξανά οι εργασίες στα Τέμπη, καθώς , σύμφωνα με πηγές από τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (Μαλιακός - Κλειδί), από την περασμένη Δευτέρα – μετά την έγκριση (από την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υποδομών) 30 εκατομμυρίων ευρώ – άρχισαν και πάλι οι εργασίες.

Μεγάλα όμως είναι τα προβλήματα στην Ε65 (αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας) που αφορά κυρίως την Δυτική Θεσσαλία, καθώς πέρα από τη χρηματοδότηση ανέκυψε πάλι ζήτημα τους περιβαλλοντικούς λόγους για τα 42 χιλιόμετρα στη σύνδεση με την Εγνατία, στην περιοχή της Καλαμπάκας.

Η εικόνα είναι αποκαρδιωτική αφού σήμερα τα έργα έχουν σταματήσει στους τέσσερις από τους πέντε αυτοκινητοδρόμους της χώρας.

Ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης σε πρόσφατες δηλώσεις του (στο ραδιόφωνο του Σκάι) έκανε λόγο για καυτή πατάτα. «Αυτή είναι η πρώτη καυτή πατάτα που έχω να ασχοληθώ. Δεν γίνεται παρά να βρούμε μια άκρη μέχρι το τέλος της χρονιάς γιατί μετά θα ξεκινήσουν να πέφτουν ρήτρες» ανέφερε χαρακτηριστικά. Από το υπουργείο Ανάπτυξης έχει ήδη οριστεί διαπραγματευτής για το ξεμπλοκάρισμα των έργων. Πρόκειται για τον πρώην αντιπρόεδρο του ΣΕΒ Ευθύμιο Βιδάλη. Οι παραχωρησιούχοι θεωρούν ότι με το υπάρχον μοντέλο τα έργα δεν είναι βιώσιμα αφού οι τράπεζες δεν χορηγούν δάνεια.

Υπενθυμίζεται ότι η χρηματοδότηση έχει διακοπεί από τον Νοέμβριο του 2010. Οι τράπεζες ζητούν αύξηση των επιτοκίων δανεισμού (από 3,5% σε πάνω 6%) και εγγυήσεις. Έτσι, όπως λένε πηγές από τον χώρο των κατασκευαστών, ο αγώνας που θα δοθεί είναι για να βρεθούν ισοδύναμα μέτρα. Για παράδειγμα: παραχωρησιούχος ισχυρίζεται ότι υπάρχει δραματική μείωση της κυκλοφορίας και οι τράπεζες δεν δίνουν δάνεια πάνω από έναν χρόνο. Στην περίπτωση αυτή, όπως επισημαίνουν οι ίδιες πηγές, στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μπαίνουν από την επιμήκυνση της παραχώρησης έως την αλλαγή του τεχνικού αντικειμένου.

thessalianews

Theoni.jpg

PerifereiaThess.jpg

ABRAMOPOYLOS_256X214.gif

Kinigitikos.jpg

banner_avramopoulos_KTEO.jpg

iΚΕΠ1.jpg

iΚΕΠ2.jpg

KDAP_256X214.gif

gkekas1_Αντιγ.jpg

faltakas.jpg

aliagas_copy.jpg

vamal.gif

Manaviko_Fillipas_Ntina__gia_6_mines.jpg

selfhelpbanner.gif

 

Μεινετε Συνδεδεμενοι

twitter-30facebook-30 Skype Me™! Contact-Us

 Ο antilogosnews.gr είναι πιστοποιημένο μέλος του eMEDIA original_200.jpg (Μητρώο OnLine Media) υπό την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με Αριθμό Μητρώου 14054.

--Απαγορεύεται η αναδημοσίευση & ανάρτηση των άρθρων που υπάρχουν στον ιστότοπο www.antilogosnews.gr χωρίς την γραπτή άδεια του αρθρογράφου ή του διαχειριστή του ιστοτόπού μας. Σε περίπτωση που πραγματικά επιθυμείτε να προβείτε σε τέτοια κίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπό μας, ή τηλεφωνικά. Όλα μας τα άρθρα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των αρθρογράφων και του διαχειριστή, και θα σας παρακαλούσαμε όπως σεβαστείτε την δουλειά και τον χρόνο που αφιερώνουμε για την  ενημέρωσή σας. Σας ευχαριστούμε.

Υπεύθυνη: Σκαρλάτου Σοφία Αικατερίνη Τηλ.&Fax :2432 400 094Επικοινωνία (Θεοδόσης) Κιν.: 698 24 94 413 -

e-mail: antilogos.news@gmail.com